10 oktober, söndag, 10-10-10

inatt kom vi hem vid tre tiden.
jag, emelie, fanny, jennifer & therese  åkte till max & åt en maxbox innan vi åkte hem efter den trevliga kvällen :)

sen åkte jag, emelie & fanny hem hit & sov.
så vi vaknade runt halv elva idag.
då satt vi & pratade & kollade ltie på idol.

vid halv ett åkte jag, emelie & fanny till donken & åt lunch.
gud vilken onyttig helg det här blev, & jag som skulle vörja mitt nya liv den här veckan haha.
aja får bli en annan gång haha!

lämnade tjejerna vid bussen kvart över ett sen åkte dom hem.
jättekul att ni kom emelie & fanny!

efter det åkte jag ut & skurade golven i lokalen.
sen gick jag & mamma till rebecca & kollade på sex and the city 2, gud så rolig & bra den var, riktigt riktigt bra!
nästna bättre än den första tycker jag!

åkte hem efter filmen & jag & anna åt middag.
det blev räkor med avokado & baguetter med skagenröra, riktig lyxsöndag!


vi har även städat lite efter helgen som varit.
mest anna faktiskt..

nu ska vi ladda upp för tvn, nu blir det ensam mamma söker & sen en film, har inte bestämt mig riktigt vilken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0