nya skräcken!!

mötet som jag & therese var på var intressant.
klart man blir sugen på att sticka iväg & det vore ju en jäkla upplevelse!
men jag vet inte om jag klarar av att vara borta i ett år helt utan vänner & familj..
nog om det...

mamma & jag åt nyss middag, vi gjorde lövbiff med en god sås med creme fraiche, gräslök, purjolök & gullök med dijonsenap, riktigt mumma!

nu till något annat.
om en vecka & fem små jävla dagar åker vi till thailand, guuuuuud så jag längtar!
men det är en sak som oroar mig.
denna kubmanet som dödade en svensk kvinna förra veckan.

dom drar sig tydligen in mot stranden när det blir högvatten, så man måste ha bra koll alltså!
usch, jag hatar att höra sånt här, jag blir så himla nojig & rädd.
skulle kunna skita i att bada i två veckor för jag blir så rädd!

men jag har hört att om man kissar på området man blir "träffad" av maneten. så ska det vara bra!
eller likaså vinäger, så jag kommer ha en flaska vinäger med mig på stranden varje dag tror jag!´

nej nu ska jag ner & slänga mig i soffan.
ska kiak på ensam mamma söker!

jag blir kvar här inatt, eftersom det är sagt att dom ska komma & tapetsera om köket imorn tidigt (ÄNTLIGEN).
vill inte vara hemma då haha!





Kommentarer
Postat av: annahagman

Men sambo är hemma minsann!

2010-11-21 @ 22:17:27
Postat av: Anonym

Du kan alltid bada i poolen kram Mormor

2010-11-22 @ 10:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0