lugn dag

det blir ingen middag ikväll hos oss med farmor, anna fick åka hem pga väldigt tråkiga omständigheter.
tänker på dig & familjen!

det gick ialla fall bra hos kiropraktorn, eller vad man nu säger.
jag har fortfarande väldigt ont, men han har ju i stort sett möblerat om inne i ryggen så det är väl inge konstigt.
jag får ialla fall inte träna förrän minst torsdag :(
måste äta tre ipren om dagen också!
jag som hade tänkt träna hela veckan!
hoppas jag kan få på afro på torsdag & zumba på fredag!

förresten, en jättebra & trevlig kiropraktor var det!

efter kiropraktorn åkte jag & hämtade upp farmor, vi åkte till capri & åt pizza!
sen åkte vi & kollade på nya coop i stenhagen, jättestor & fin!

nu är vi ute hos mamma & pappa, dom är väl hemma efter fem någon gång.
så vi ska äta middag här ute sen ikväll får jag se vad jag hittar på!
blir nog lugnt..

nu ska jag ialla fall slänga mig i soffan & titta järnet på the hills säsong 5!


mina kläder idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0