hund span

jag har alltid velat ha hund.
är så himla sugen nu när jag ska bo helt ensam också.
tänk att ha en söt liten vovve hemma!

självklart är det mycket jobb med dom.
& vi har inte haft hund i familjen eller något.

därför skulle jag absolut ta en kurs innan jag skaffar en hund så man kan få pli på dom eller hur man säger haha!
sen helst ha ett jobb där jag kan ha med min lilla bebis!
här är ialla fall dom hundar jag är sugen på.
pappa har idag fått in mig på att skaffa en rottweiler! :)
golden retriver
irländsk setter
rottweiler
schäfer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Schäfer o rottweiler e nog inget för dig hjärtat...måste nog va väldigt hård o bestämd för att uppfostra såna raser. Men jädrar va fina dom e!!!

2010-11-20 @ 21:48:18
Postat av: louise

vem har kommenterat utan att skriva namn?

2010-11-20 @ 21:56:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Tess

JAG!!! Din faster=) Skrev ju namn...

2010-11-21 @ 14:13:58
Postat av: louise

det står inte :P men jo tess, jag klarar det om jag vill ;) med rätt matte går allt ;D

2010-11-21 @ 18:34:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria

rottwiler eller schäfer bör du inte skaffa som första hund. Labrador o golden retriver tex är mkt bättre om du inte är hundvan! :)

2010-11-21 @ 18:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0