9 november, tisdag

jag vet inte varför jag inte bloggat, har inte blivit av bara.
i söndags & igår innan jag började jobba så har jag endast kollat på sex & the city.
det är ju bara för bra!
jag har ialla fall kommit in på säsong 3 nu haha!

igår kväll skulle jag ialla fall prova jobba, vilket inte gick så bra.
så idag var jag till husläkaren, lustig typ alltså!
han sa allt tvärtemot som min kiropraktor sagt, han typ dumförklara mig också!
men han sjukskrev mig resten av veckan ialla fall!

camilla & farmor var med till läkaren också!

efter det så gick jag till jobbet & lämnade in sjukintyget & handlade lite & sen åkte jag & farmor hem hit.
jag gjorde middagen, det blev flygande jakob!
& farmor gick & städade hela tiden haha!

anna kom hem sen med så vi fikade medans hon åt mat!
ikväll ska jag titta på lillebrors match med mamma, pappa, mormor & morfar!
jag tar med fika till ishallen!

hallå, JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR ATT DET SNÖAR!



hos farmor, precis när det började snöa


Kommentarer
Postat av: Emma

älskar också snön :D inte bästa cykelvädret dock!

2010-11-09 @ 21:53:24
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0