6 november, lördag

idag runt tolv tiden rullade jag & sunny iväg till mikaela ute på landet.
mikaela bodde i ett mysigt hus!
vi åkte in till harbo & handlade inför vår bakning.

när vi kom hem igen så gjorde vi cupcakes ur leila peace of a cake.
jag gjorde glasyren & mikaela muffinsen.
dom blev såååå goda & sååååå fina!
så tjejiga!

fick god mat där också, blev prat & lugnt bara.
kul att åka ut & träffa mikaela & baka, en mysdag!

jag kom nyss hem till mamma & pappa.
ikväll kommer borell & stensson hit.
blir fullt hus & jag älskart! familj & vänner.
therese borell kommer också, så det ska bli jättekul att träffa henne!

nej nu ska jag ner & hjälpa mamma fixa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0