4 november, torsdag

idag har jag varit med jennifer, jag har försökt städat så gott jag kan med min rygg.
det har varit en snubbe här idag  fixat badkaret.
när han väl fixat det gör han typ hål i det. muppar alltså. jävla muppar!

var till kiropraktorn idag med, han säger att ska proppa i mig massa tabletter & smörja med voltaren.
men inget hjälper.
jag tror ingen förstår hur ont jag har.
jag har så ont att jag gråter.
& känns så frustrerande att inte kunna jobba pga ryggsmärtor.
jag har gått såhär i över ett år nu, något måste ju vara fel?!

nog med allt negativt, har bara så sjukt ont & då blir jag såhär :(

kvällen blir lugn, har precis ätit middag. jättegott!
har tänt lite ljus & ligger bara i soffan.
ikväll ska jag se det nya programmet på fyran, ladies på östermalm, ska bli spännande haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0