3 november, onsdag

idag har jag varit ledig.
jag, farmor, tess & småtjejerna åkte till ikea.
det jag köpte var det vanliga, ljus bara!

efter det åkte vi hem till tess ett tag & tog det lugnt.
sen till farmor en snabbis.

sen gick jag ner på stan & mötte upp mikaela, vi gick till mammas jobb & hämtade en voltaren salva.
klockan två mötte vi upp therese, mathilda & ulrika.
det blev en fika på café unico.
jättemysigt att sitta & fika i det här höstrusket.
jag drack en varm choklad :)

vi satt ett tag & pratade om allt, sen gick ulrika & jobba & mikaela åkte hem & jag, therese & mathilda var kvar.
till sista bara jag & therese.
blev lite prat om thailand. det är fakitskt bara tre månader kvar idag, vi åker den 3 december ju!

när klockan närmade sig fem gick vi till mikaku sushi.
jag köpte med mig sushi hem till mig & anna.

så nu har vi ätit sushi & ligger i soffan & har tänt massa ljus.
blir lugnt ikväll, kanske glass & lite choklad?
& såklart bonde söker fru!

jag har fortfarande riktigt ont i ryggen, mer ont idag.
jag har så ont att jag blir hemma imorn.
nog för att jag nästan alltid har ont, men såhär ont har jag aldrig haft!
men det skulle tydligen vara bra enligt kiopraktorn haha?!





Kommentarer
Postat av: therese

tre månader? trodde de var en kvar ja :D

2010-11-03 @ 21:00:25
Postat av: alice

ååhhh vilken snygg kofta =D va har du köpt den =)? kramar Alice

2010-11-06 @ 10:43:07
URL: http://alicealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0