19 november, fredag

då var det hemska över för den här gången.
imorse var jag & pappa hus husläkaren strax efter halv nio.
jag kände mig ganska lugn innan, jag hade ju också haft på emla plåster.

men sen blev det som vanligt, jag får total panik & livrädd.
jag kan inte förklara, det går bara inte, det är ialla fall sjukt jobbigt.
men jag klarade det efter mycket om & men..
tack pappa för du följde med & höll min hand!
sen också den otroligt snälla & söta sjuksköterskan.
dom är så snälla sjuksköterskorna där, så förstående, dom ska fan ha 10 guldstjärnor!

efter provet så blev det frukost på pappas jobb.
sen åkte jag hem till farmor & vi vidare till gränby & kikade ett tag, träffade tess & kattis!

sen hem & hämta anna sen åkte vi & köpte sushi.
så nu är vi mätta & belåtna.
jag kände att jag var värd det efter denna morgon.

nu ska jag nog sminka mig, har inte sminkat mig på en vecka.
ska träffa camilla sen ett tag.
får se vad jag gör ikväll, blir nog lugnt.
är helt slut ändå efter morgonen.
ska nog se ludwigs match!




Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du... Nu har du varit duktig och tagit blodprov som du behövde. tur att du har en pappa som är envis...

2010-11-19 @ 14:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0