16 november, tisdag

igår gjorde jag inte mycket, var med mamma & farmor & åkte runt lite.
efter det hem till mamma & pappa & kollade film, den var väldigt konstig, en spansk film, hierro hette den.
åt god makaronilåda & sen ben & jerrys.

åkte hem sen & kollade på pensionärsjävlar & sex and the city!

har gått upp precis.
ska hem till farmor under dagen & fördriva tiden.
hon får sin födelsedgspresent idag, mer än en vecka tidig.

är sjukanmäld idag pga ryggen.
har ny läkartid imorn, får se hur allt går & vad dom säger.
jag vet bara att jag inte orkar & inte är så rolig nu när jag har så ont.
det är därför jag knappt skriver.



sen saknar jag, gör så himla ont att veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0