12 november, fredag

igår blev det tjejkväll med goda pestobruschetta & popcorn & vitamindryck med drakfrukt, mmmm så underbart mys & gott!

idag har jag & camilla bara hunnit duscha & ätit lite yoghurt!
vi sitter just nu & kollar... SEX AND THE CITY SÅKLART!

vi ska fixa oss om ett tag, sen ner på stan & fixa lite grejer & sen ska jag, mamma & camilla till norrtälje ikväll för att se team uppsala möta norrtälje, det blir en spännande match!
vi ska också hinna äta middag i norrtälje, så det blir en mysig dag & kväll :)
sen åker jag & camilla hit igen & sover med anna!

annars då? min rygg kommer aldrig bli bra igen, jag kommer få gå med den här smärtan & vara sjukskriven resten av mitt liv!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du kommer bli bättre, tro på det, men jobbigt när man har ont, snart kommer du till solen och värmen..Thailand....

2010-11-12 @ 14:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0