10 november, onsdag

började min dag med sex & the city.
jag har grinat & skrattat i nästan varje avsnitt.
jag blir ännu mer känslig nu när jag har så ont haha.

camilla kom ialla fall hit runt två tiden & vi har pratat & tagit en promenad till ica & har precis gjort klart våra cupcakes, eller ja, dom står på kylning & ska strax få lite gott blått kladd på sig!

jag har även förberett maten, så den är bara att slänga in i ugnen när vi blir hungriga!

ikväll blir det ialla fall mys här hemma med camilla.
hon ska sova på soffan haha!
vi har ialla fall en riktig myskväll framför oss med blåa cupcakes, ljus, bonde söker fru, greys & halv åtta hos mig!
& såklart massa prat!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0