Valborgsfirande

gårdagens arbetspass var tuff som väntat så sjuuukt mycket folk.
men jag överlevde haha!

daniel, dennis, anna, axel & dyland mötte upp mig efter jobb, skjutsade hem killarna sen åkte jag & anna & hämtade is hos jennifer på max.
åkte hem & fixade till oss & tände grillen & smakade den nya bacardi breezer, tropical mango, en riktigt god sommarsvalka kommer det bli :)

therese & hennes fem tjejkompisar kom & grillade & hade humöret med sig.
elton & carolina kom även som vi firat valborg med i tre år i rad, lite kul faktiskt!
elton hade med sig sin hembrända pepparkaksshotar, dom är vääääldigt starka haha!
antingen älskar man dom eller hatar dom haha.

kvällen var riktigt lyckad om jag får säga det själv.
alla var glada &  vi pratade & dansa & hade riktigt kul!!
kvällen blev dock lite tidig, therese & brudarna drog till fest på flogsta haha.
sen dog festen av lite haha.

men jag hade riktigt riktigt trevligt & det sååå trevligt så :)
ett riktigt kanongäng!








ser det gott ut? haha kolla våra miner

här har ni den!


therese & jag :)

så skööön bild!

jag & dennis :)

sötisar

jag & jennifer :)

dragen?


anna ser jätteallvarlig ut haha, men gillar bilden ändå, hon är söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0