spinning

dagen på jobbet gick väldigt fort.
efter jobbet gick jag till friskis firekt, daniel tränade inte med mig, han hittade inte sina träningskläder, så det var synd, får bli nästa vecka!

passet var riktigt tungt & roligt. guuuud så jobbigt det var, grym musik, väldigt mycket techno, det tycker jag det ska vara på spinning :)
efterår var jag heeeelt slut.

åkte & hyrde en film & åkte hem & åt en lätt middag, en kyckling klubba & sen sill med avokado & gurka, mmm så gott!!

har legat & kollat på filmen american virgin nu, inte så bra hah, en riktigt amerikansk tonårsfilm!
daniel sov hela filmen, så kul var han haha.
nu är jag riktigt trött & måste sova själv känner jag.

jag förstår inte hur man kan ha sån dubbelmoral?
att man klagar så på en person & gör misstagena själv dubbelt upp.
in your face.
det är riktigt skrattretande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0