måndag


dagen gick snabbt, älskar det passet jag hade idag, det är alldeles lagom!
när jag kom hem började jag med mat, blev kalkon med champinjon, karl johan & massa annat gott i en sås & massa grönsaker!

tråkigt att göra mat när manska äta ensam, daniel är & kollar på aik matchen.
menmen nu så är jag mätt & jag ätit.

jag ska på spinning klockan åtta ikväll, jag verkligen längtar, lottas pass är riktig bra & har bra musik, så det ska bli kul! :)

har fått lite bilder av fanny sen hennes pappas 50 årsfest som var i augusti förra sommaren, här kommer lite bilder.

mitt hår är så solblekt & fint, så vill jag ha det, kanske till & med ljusare.
har ialla fall bokat frisörtid nu, på torsdag ska jag bli fräsch!!!


fanny & jag

jag


alla som känner mig vet att jag ääääääälskar brieost


grabbsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0