härliga fredag

efter att ha lämnat av daniel vid stationen så parkerade jag & gick till therese.
vi gick först till waynes coffe för lite färdkost, blev en gudomlig hallon & mango smoothie, iskall & god var den i hettan.

vi gick till kungsängsbron & tillbaka, blev en rejäl bit att gå, riktigt riktigt varmt!
men det var kul & skönt. vi prata så klart om thailand & drömmer oss bort.
gick igenom stadsparken, det är så himla vackert med alla blommor, jag älskar blommor!

blev en & en halv timmes promenad, så det kändes riktigt bra & skönt.
nu ska jag hoppa in i duschen & fixa mig.
ska åka med mormor & morfar till älmsta, tar bussen därifrån tlil norrtälje & möter upp emelie, sen vidare till stockholm.

sen ikväll blir det rix fm festival, ska bli så kul att få se amy macdonald igen, en av mina favoritartister!
en mysig dag med emelie!
sen sover vi hos mickan & jesper & ossian :)

imorn är bertil en ängel & skjutsar mig till baletten, jättesnällt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0