en sån dag...

min dag har varit jobbig, huuur mycket folk som helst, kundkortskväll har det varit.
men men..

nu är jag hemma, daniel & dennis hämtade mig efter jobbet.
daniel badar ett tag nu, sen ska vi nog lägga oss.

det är sista kvällen här ikväll tillsammans i denna lägenhet, helt sjukt..
har ätit lite ost & kex nu, men sparar tills nästa vecka i nya lägenheten.
köpte flera goda ostar på jobbet som var till bra pris.
finns det något godare än ost & kex & rött vin?

jag vill verkligen åka utomlands i sommar, jag måste det.
det är ju så underbart.
jag & daniel har pratat om att kanske ta en sista minuten.

men det handlar om pengar, ska ju till thailand i december.
men hoppas vi kommer iväg i sommar ändå, vore så mysigt!

nej nu ska jag krypa ner i vår underbara säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0