cirkelfys

jobbet var helt okej idag, jobbade min söta therese som gör mina dagar på hemköp!
efter jobbet åkte jag & daniel upp till gränby & köpte strumpor!

efter det hem & fixade maten, jag åt inte innan jag skulle träna.
jag åkte & hämtade upp therese vid jobbet & sen gick vi till friskis.
det blev ett cirkelfys pass, dom är så sjukt jobbiga.
var med susanne idag, helt klart den bästa på cirkelfys!
hon peppar en & är med & tränar själv istllet för att bara gå runt & skrika haha.

therese & jag var heeelt döda efteråt som alltid haha. men det ska man vara!
väl hemma blev en sen middag, lax med grönsaker & pepparrotssås, mmmmm!

nu har jag & daniel haft väldigt kul haha.
har precis duschat & ska nog krypa ner & se på.... the hills!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0