7 maj, fredag

igår efter jobbet åkte jag hem & åt lite middag, blev löksill med avokado, lök & gurka, mmmm så gott! älskar sill!
ganska direkt efter åkte jag &  daniel till jennifers max & åt lite, jag tog den goda lyxshaken med jordgubbar!
jennifer slutade kvart över nio, då åkte vi hem till henne & hjälpte till & bära undan lite hyllor & kartonger.

sen kollade vi på avatar, daniel somnade såklart haha.
men jag & jennifer kollade. själva handlingen var väl ingen speciell, levde väl itne riktigt upp till mina förväntningar.
men den var verkligen otroligt vacker gjort, väldigt fina färger & saker.
så det var riktigt bra!
den får G+ haha!

nu på morgonen har jag varit uppe med tuppen, har packat min väska inför helgen & fixat mina naglar.
har även sett det allra allra sista avsnittet av andra avenyn, såå tråkigt att det inte görs något mer.
har även hört att det inte ens kommer ut en säsong, DÅLIGT!

nu ska jag äta frukost & sminka mig, sen är det jobb mellan 9.30-17-15 som gäller!
efter det åker vi ut till singö!
idag
fyller svärmor mia hela 40 år!
så det firas med grillning & tårta ikväll.

sen imorn smäller det, då blir det storfest, kommer bli så kul!

söndag blir det också roligheter, då åker jag & daniel med min familj, mormor & morfar & kanske kusin ebba eckerö & firar mormor & morfars födelsedag, japp dom fyller år samma dag, coolt va?
blir bjudna på smörgåsbord.
denna helg kan inte bli bättre!!!

ha en guldhelg ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0