6 maj, torsdag


igår hann jag inte skriva.
jag jobbade sju till två, jag var så himla trött, somnade på rasten.

direkt efter jobbet gick jag till tandläkaren & på rutinkontroll.
efter det mötte jag upp therese för att boka resan till thailand, men då hade priset stigit med 1500 kr, så therese bokade inte igåt, men hon måste med ändå!

när vi varit på apollo gick jag in på jobbet & handlade, sen hämtade jag upp daniel,. han fixade sig sen hämtade vi mamma & åkte ut till lövstalöt & åt tacos, mmm underbart gott!
mormor & morfar kom också så det var jättemysigt :)

kl åtta sen så tränade jag skivstång/kondition på friskis, shit alltså. man ska INTE träna med träningsvärk haha, smärta säger jag bara!!¨
sen åkte vi hem & jennifer kom hit, vi kollade på filmen old dogs, daniel somnade & jag & jennifer satt & gapskratta, jag tyckte den var hur bra som helst haha!

nu är jag vaken & ska gå upp & göra mig en brakfrukost!
leverpastej macka & fil med start & proviva & passionfrukt, mmmmmmmmmmmmmm!
ska även sminka mig & sen dra till jobbet, jobbar 11-19.30 idag.
ååh känns som fredag idag, gillar inte att ligga en dag efter .

men jag läääängtar tills helgen, kommer bli så kul att träffa släkterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0