3 maj, måndag

idag rang klockan kvart i fem, var inte så pigg vill jag lova haha!
vi hade inventering 5.30-10.00 på jobbet.
men det gick helt okej hade mikaela & therese med mig hela morgonen!

efter jobbet gick vi först till therese & packade väska, sen hem till mig & fixa min väska.
sen kom jennifer & hämtade upp oss & vi åkte & tränade cirkelfys, guuud så jobbigt det var haha.
det var kul, en som går & peppar & skriker på en, men man blir ju taggad som fan haha!
vi var heeelt slut efter det..

vi åkte hem till oss sen & fixade oss sen vidare till gränby för att äta lunch på barista & kika lite på hm.
åt en god quesidillas med champinjoner, riktigt gott!

efter gränby träffade jag & therese mathilda & mikaela & tog en fika ute vid ån, jättemysigt.
blev en liten runda på stan & jag köpte en jättesöt klänning jag kikat på ett bra tag, den var nedsatt.
jag gör ju såna klipp nuförtiden haha.

daniel kom & hämtade mig & therese sen & sen blev det storshoppingica maxi, blev enlåååång lista.
handlade för 1257 kr!!!!!
ojojoj har aldrig handlat så mycket mat.
men vi köpte andra dyra saker utom mat..

nu har vi ätit klart vår middag, det blev hickory marinerad fläskytterfilé med potatisgrejer, grönsaker & bea :)
mmmm så gott!
är proppmätt nu!

daniel badar nu, jag kollar på bonde söker fru.
sen blir det filmkväll, daniel hade hyrt en till film idag, arctic outbreak hette den, äkta daniel film haha.
men den verkar ändå lite bra, om den är bra märker vi sen!



min goda lunch

min söta klänning





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0