2 maj, söndag

igår vaknade jag, daniel & rebecca upp i vår festvåning haha.
gud så det såg ut alltså!
rebecca gumman låg & sov men jag & daniel började städa, fy fan säger jag haha.
men det blev snyggt ganska snabbt!

vi hade ingen mat eller dricka hemma, så daniel bjöd oss på frukost, pizza & cola, åååh så gott det var!
världens bästa dagens efter mat!
jag fixade mig & vi väntade med att köra eftersom det är dumt att chansa.

så vi åkte runt halv tre & köpte lite mys, skjutsade hem rebecca & grattade marcus på samma gång!
sen runt tre åkte vi mot singö.
daniel var inte så pigg & sov heeeela vägen fram haha.

på singö var brita, bertil & martin där. alltid kul att träffa fler :)
så vi hade vääärsta myskvällen med massa tacos & ostbomb & film.
riktigt mysigt!
jag somnade runt halv elva i soffan & gick sen & la mig. helt slut!

imorse åkte vi från singö runt halv tio.
har varit med emelie & mia hela dagen. åkt till ikea, stan & gränby, ja vi har gjort det mesta!
jag har köpt den ena hyllan till lägenheten, köpte lite mat tills ikväll.

snart ska jag åka & hämta anna, vi ska gå på spinning kl 17. sen åker vi hem hit & grillar i det underbara vädret med våra pojkvänner.
jag har precis stått & gjort i ordning våra grillspett med chorizo, paprika & champinjoner.
har även gjort fetaostsåsen.

älskade söndag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0