19 maj, onsdag

igår när jag slutade & var hemma runt elva tiden började jag ett the hills maraton, kollade till halv två & sen toksomnade jag!

imorse sov jag ända till halv elva, var heeeelt slut.
skulle träffat lisa & juni idag, men kände att jag inte hade någon ork att ta mig någonstans, kände bara att jag ville vara hemma & inte göra något.

så jag gjorde omeletter med kalkon & saltgurka, låter kanske äckligt men var riktigt gott!
daniel har sovit hela dagen & varit utslagen, så han var inte så mycket sällskap haha.
har ialla fall kollat på the hills hela dagen.

klockan fyra åkte jag på ett spinning pass, var tydliden 55 minuter istället för 45, jag kan säga att det var väldigt jobbigt med dom extra tio minuterna haha!

efter det åkte jag ut till mamma & pappa för att äta middag.
mormor & morfar kom också, så det var mysigt.
vi pratade massa & försökte som vanligt komma på vad jag ska bli.
har kommit upp ett nytt yrke jag kan tänka mig, men jag måste fundera mera!

fick en box rosé vin av mamma & pappa & godis från monaco, så snällt!
skulel adressändra mig men blev något fel så får kolla igenom det en annan dag.

nu är jag hemma ialla fall, har kollat på greys.
vet inte om jag ska fortsätta se på the hills eller kolla på rush hour med daniel.
lutar åt the hills haha.

här är några kläder från hm som jag är lite sugen på att inskaffa mig!


både linnet & shortsen, så fint ihop

denna gudomliga klänning med guldshimmer

sen mitt i allt, dessa nya ölglas vill jag & daniel ha, vi har dom andra ölglasen. men det  här är ju riktiga "mjödglas" om man kan säga så haha. så denna samling vill vi även ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0