torsdag

jobbet var jobbigt & drygt, förstår inte hur det kan finnas så sjuka människor.
känns barar jobbigt att vara på jobbet, har bara så himla ont i ryggen.
efter jobbet skjutade jag hem tania & sen hämtade jag daniel från tränigen & körde hem dennis & wouda.

när vi kom hem gjorde jag & daniel varma mackor, var så himla hungrig.
savitri rang mig ikväll & vi pratade jättelänge & catcha upp.
gud så jag saknar dig människa, min älskade thaibebis.
jag behöver dig här i uppsala. jag tro jag flyttar till stockholm för att komma närmre dig!
i miss you <3
i need you by my side, nu har jag dig bara på telen, men det klarar jag mig länge på, du är guld!

vart bestämt idag också att vi åker till singölördag, mackan & therese kommer dit på kvällen.
vi ska vara där & mysa, äta trerätters & basta!!
kommer bli helt underbaaaart!

nej, GOD NATT!


my thai <3


Kommentarer
Postat av: emma

wouda, pratar vi henke då? ;P

2010-03-05 @ 09:04:51
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0