tisdag

jag ligger fortfarande i sängen..
jag tänker mycket..
jag vill flytta till stockholm, jag är less på uppsala..

jag vet att jag är negativ nu, men jag har mina skäl..
usch, jag blir verkligen så irriterad..

jag ligger ialla fall & tänker på allt kul som väntas under våren, saker som:

utgång på nya stora krogen i stockholm som annas kompis öppnat
* bounce
* party med mina jobbarkompisar
* fira dennis & lillebror
* mias 40årsfest
* daniel & min 3 årsdag
* påsken
* valborg

en massa som väntar.
sen såklart bröllopet som är i september, pratade med den blivande bruden om vart vi ska hålla till, blir nog förmodligen ett mycket välkänt & vackert ställe.
åh ska bli så himla kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0