småshopping med mormor

nu är jag hemma efter att ha varit runt med mormor.
vi åkte först ut till fullerö, kul att titta runt där, blev bara en liten ljusslinga, men är inte så bara för jag har letat efter det & den här var söt, var som små kristaller, jättefin var den.

sen åkte vi till gränby & kikade runt lite, letade efter en duk till vardsgrumsbordet, men alla löpare var så långa så det blev en liten bordstablett, jättsöt, lagom storlek.
matchar mitt vitrinskåp som har ett blommönster på nedersta hyllan.
blev en lätt lunch på skuttunge bagarn, skagenmacka, blev bjuden av mormor, lyx!
Så tack för en mysig dag mormor :)

nu är jag hemma & har lagt sakerna på plats.
snart ska jag åka & hämta farmor & daniel. vi bjuder farmor på middag ikväll eftersom hon kom hit & städade igår, det får bli pasta carbonara!

ikväll är sista avgörande matchen, till & med jag är nervös &  jag vet att det kommer bli riktigt jobbigt att se matchen ikväll, men jag måste se den! men grabbarna är duktiga & kan vinna matchen ikväll absolut!




nya lilla duken

ljusslingan tänd, ska lägga ett flätat hjärta där sen från nordljus


närbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0