Nordljus

jag har kollat på nordljus hemsida.
just nu vill jag bara flytta härifrån & få en ny lägenhet & börja inreda direkt, jag är väldigt inne på lantligt & ljust. hittills har jag velat ha ganska mörkt & ombonat.
men nu har jag ändrat mig lite. här kommer en hel del jag ska beställa, inte allt på en gång dock.

en del citat för att påminna perssoner osm kommer hem till oss om bra saker.


det här typ fatet skulle jag lägga stenar i & fylla med blockljus, eller bara en ljusslinga

här vill jag ha i badrummet, med skrubb, peeling, duschcreme & skrubvantar

skulle kunna ligga i fatet med ljusslinga runt, eller bara ligga på en hylla

två av dessa lampskärmar bredvis sängen


eller denna

kan hänga på en vägg eller ligga på en hylla

hänga över eller under någon fin bild

ska hänga i sovrummet

i köket



ska hänga i hallen när man kommer in

hänger på toalettdörren

hänga i sovrummet

vill ha det stå på någon vägg, vet ej vart


Kommentarer
Postat av: emma

te-lådan var jättefin!

2010-03-09 @ 20:08:46
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0