fredagen

arbetspasset var jobbigt med väldigt mycket folk, jobbigt jobbigt.
jennifer kom & hämtade mig efter jobbet, sen hämtade vi upp farmor & min bil & åkte ut till lövstalöt.

det blev firande av ludde med smörgåstårta & fika.
riktigt trevligt med släkt & vänner.

jag gick hem till stensson sen med rebecca & såg på lets dance, sen gick jag tillbaka & då åkte alla haha.
men men var så himla trött så det var ganska skönt.

daniel rang & sa att hans skjorta & kavaj var nedspydd, så jag fick åka & lämna en ny skjorta till han haha.
lagfest, behöver jag säga mer? ett gäng as packade hockeykillar? nej tror inte det..

är ialla fall hemma nu & har oc maraton i sängen.
ska vara redo att hätma daniel & ludde för senare, runt tre tiden, haha värsta jouren!

nej men vi hörs imorn!

att det kan finnas så falska människor, det är skrämmnade..


ludde & mormor

mamma & ludde, stekarn

något intressant ?

familjen björklund :)

ludde & simon

mmm så gott

tårtan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra kort från en trevlig kväll

2010-03-20 @ 09:35:56
Postat av: emma

va stilig brorsan är :D

2010-03-20 @ 09:55:46
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0