5 mars, äntligen fredag

idag ska jag jobba 9.30-17.15.
ska gå upp nu & sminka mig, sticker till jobbet lite tidigare så jag hinner få  mig lite av frukostbuffén vi får på fredagar hihi.

efter jobbet åker jag hem till mamma & pappa & tar det lugnt & äter middag.
daniel har match mot storttorparna så jag hämtar honom sen.
kanske träffar emma ikväll också :)

efter att jag jobbat idag har jag lång helg, ledig lördag, söndag måndag, ska bli underbart!!
har jobbat nu sen i söndags varje dag.
så det ska bli riktigt skönt att få sova ut i några dagar :)

strålande sol är det ute också, helt underbart!
ser hur solen tränger igenom persiennerna :)

hörs senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0