28 mars, lördagen & söndagen

gårdagen med mina älskade jobbarkompisar var ju hur lyckat som helst.
vi åkte först & STORHANDLA inför kvällen haha, gick på 744 kr!

vi åkte hem till mathilda & ferial kom!
jag började med förrätten direkt & mikaela med sin efterrätt.
therese började med tacosen.

vi åt laxsnittar med philadelphia & pepparrot, jättegott, till förrätt.
huvudrätt tacos & efterrätt hallonpannacottapaj haha. ett kul ord att säga snabbt!
inte alls något sammanhängande mellan rätterna en fan så gott allt var.

vi satt & prata heeela kvällen.
hade huuuur mysigt som helst. jag tycker verkligen om er tjejer!
vi pratade om allt mellan himmel & jord.
vi lyssnade på spice girls & drömde oss tillbaka :)
tack tack tack för kvällen, måste göras om snart!!

jag blev hämtad av mamma & pappa runt elva, åkte hem & sov en wallander film & somnade.

var duktig och ställde om klockan igår kväll så jag inte skulle försova mig imorse.
självklart ställer mobilen om sig själv, så jag gick upp en timme förtidigt, bara att lägga sig & somna om haha.

har ialla fall jobbat idag 8.30-14.
en perfekt tid!
var så lugnt på jobbet så JAG har grovstädat alla kassor & gjort fint, ska fan ha cred av det från chefen haha!

efter jobbet hämtade mamma & pappa & ludde mig, vi tog oss an & åkte till mediamarkt, gud så stort & vad med folk! anna bergendahl var där & uppträdde, så jag har sett henne live!

nu är jag hemma, ska betala in en räkning & byta om, sen ska jag hämta daniel, dennis & anna, blir middag på ikea! ska köpa med mig värmeljus hem också, sen blir det en myskväll med oss fyra plus jennifer :)








Kommentarer
Postat av: Petra

Min klocka ställde också om sig själv fasten jag ställt om den innan. fast jag märkte det inte förän jag kom till jobbet. då va klockan 7. börjar 8!SUCK! :P



Sen undrar jag vart du köpt den söta spets(boleron?)?



kramar

2010-03-28 @ 17:45:00
Postat av: emma

vilket fint läppstift louise :)

2010-03-28 @ 18:20:44
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: louise

haha vad jobbigt petra,inte kul, höll på att hända mig, men jag kom på det i grevens tid!



boleron är från hm :) köpte den föör ca ett år sedan :)

2010-03-28 @ 22:38:45
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0