25 mars, lööön

inatt fick jag hämta min bror på krogen för han skulle sova här, sen skulle han hem till lövstalöt istället, blev så arg på honom!
hämtade honom för han skulle sovit här hemma, annars kunde han tagit bussen!

är helt döööd, ska försöka vila en timme innan det är dags för att fixa sig & gå till jobbet.
jobbar 9.30-17.15, sen ska jag hem, jag & daniel ska äta våfflor idag för det är VÅFFELDAGEN :)
så det måste vi såklart äta då :) det är så så smarrigt också :)

efter våfflorna ska vi åka & kika på nya mediamarkt som öppnar idag & på lite mer ställen, sen ska vi åka & storhandla mat :)

ska försöka få tag i en jättedin klänning idag som ska släppas i nya garden collection hos hm!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0