21 mars, myslördagen igår

igår så hade vi verkligen en jättejättemysig kväll!
vi gjorde tacos & åt massa, det är verkligen det godaste som finns! blev lite för mycket såjag mådde väldigt illa ett tag.
vi hyrde filmen soraya igår, den är bra att se, men alldeles för hemsk, jag grät så mycket att jag fick kväva gråten så jag inte skule brista. usch.

efter filmen så spelade vi ett spel anna hade med sig, intim hette det. det var roligt, man ställde frågor & sa det man trodde personen som fick frågan skulle svara- typ, hur bra känner ni varann?
riktigt kul ialla fall.

vi skjutsade hem rebecca tjugo över tolv typ, kvällen var verkligen jättemysig. en riktig tjejkväll som borde göras oftare. mina fina vänner.
när jag & anna kom hem la vi oss i sängen & kollade på ballar av stål & garva ihjäl & sen somnade vi haha.

imorse skjutsade jag hem anna, ska fixa mig snart. jag ska åka & se på luddes match med mamma, pappa & mormor & morfar, ska bli kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0