18 mars, torsdag

då var man vaken, ligger i sängen & kikar runt lite på datan.
måste gå upp nu & fixa mig, börjar jobba vid elva, måste åka & tanka lilla sunny innan jag börjar jobba.
idag jobbar jag 11-19.15, en lagom´tid som oftast går fort.
jobbar med mikaela hela dagen, så det ska bli kul, då kan vi planera våran myslördag heeela dagen haha.

ikväll ska jag & daniel gå på bio, tänkte se alice i underlandet, avatar eller farsan, ingen av dom gick ikväll vid nio haha. så typiskt, så det får bli shutter island, den verkar också jättebra!
så det blir mys ikväll med bio.
ska lätt köpa vindruvor, är såååå sugen på det, har inte ätit på hundra år!

nej nu måste louise skynda sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0