11 mars

igår blev det mys i sängen med massa skratt, glass & tv tittande. greys & andra avenyn :)

imorse åkte jag ut till mamma & pappa, hade tänkte ringa runt några samtal, men jag hann bara med att göra en sak av allt jag tänkte, men fixar det andra en annan dag :)
åkte hem till mormor & morfar & fick lite lunch där :)
mysigt att träffa dom, träffas inte så ofta..

har beställt två saker  från hm idag, hitta massa mer nu men får ta det sen.
blev ialla fall en klänning & treggings som det nu kallas, jeansleggings heter det enligt mig.

nu är jag hemma, har skjutsat daniel till kiropraktorn så han kommer hem snart & då tror jag även att dennis skulle komma förbi.
blir lugnt idag, har varit ledig, så himla skönt.

ska prova slänga ihop en pastasås ikväll med kyckling & champinjoner bara, tror det blir gott hihi.


klänningen jag beställde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0