Riga

Fredag:
vi åkte från sverige mot riga vid halv sex tiden.
vi gick upp på soldäck i solen & tog en iskall cider, dock var den as äcklig haha!

tog det lugnt & drack lite drinkar sen var det sags för den underbaaaaaaara buffén. äslkar kryssningsbufféer.
blir mest lax & sill för min del & massa ost & kex & vindruvor.

på kvällen blev det barhäng & en grymt bra uppvisning!

lördag:
gick upp & åt frukost & ganska direkt i land i riga.
åkte till hotellet som var riktigt riktigt fint & flott!

jag & rebecca checkade in på vårt hotellrum & packade upp lite.
sen var det dags för att gå på stan!

riga är verkligen en jättefin & mysig stad.
man märker av fattigdom i vissa delar.
men annars en väldig charmig stad, romantisk tycker jag :)

blev lunch på en italiano resturang, blev en god pizza!
vi strosade runt hela dagen & var turister.
var någon kul blond parad.

alla var blondiner & hade vita korta kjolar & rosa linnen, heaven för grabbsen haha!
jag köpte en jättefin tunika i zebra mönster, love it!

sen var det hem & sova lite & sen snygga till sig.
blev ett glas vin på hotellrummet & sen middag på en jättemysig resturang, väntade dock på maten i en timme!
men gott var det!

efter middagen blev det barhäng på hotellet.
drack grymt goda drinkar, pina colada & favoriten strawberry daquiri :)
mmmmm så gott.

sen gick vi & la oss & jag & rebecca hade tjejmys & pratade en massa :)

söndag:
gick på stan hela dagen innan vi skulle vara tillbaka på båten.
köpte ett jättegulligt blommigt linne.
efter det satte vi oss på en fin uteservering i värmen, riktigt varmt vart det!

vi var ialla fall på båten sen igen vid fem tiden.
vi umgicks & hade trevligt & åt buffén halv nio.

kvällen blev lugn för alla var trötta :)
ialla fall för oss " vuxna" haha.

vi stod still i en halvtimme typ runt elva tiden.
kom en helikopter, var en som fått hjärtattack, läskigt att stå stilla mitt ute på havet ju!

det var vår underbara, härliga, myisg, roliga & trevliga resa :)


mamma, jag , rebecca & sus





lillebror & mamma











en väldigt god, kan man säga, baileys milkshake















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0