onsdag

efter jobbet åkte jag & mamma & pappa till ikea, det blev två malm byråer, men en större modell än den vi tittat på. det blir nog jöttebra med dom ändå :)
åååh dom är så fina!
tack mamma & pappa för dom fina!

efter ikea åkte vi hem hit.
jag & daniel åt en enkel donken middag haha.
var meningen att vi skulle sätta upp byråéerna men  det får vänta, för imorn kommer dom hit & förhoppningsvis börjar renovera!

så det blev en snabbfika & titta igenom tapetboken.

sen under kvällen har vi haft tjejmys med te & prat hos jennifer.
jag, anna, therese & jennifer! så mysigt.

när jag kom hem fanns ingen parkering, så jag ringde & väckte daniel ( kvart i tolv ) han sov & var iten glad att komma ner & fick parkera haha.

hoppas hoppas hoppas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0