härlig dag

dagen har varit supervarm & skön.
jag & jennifer
har solat & badat & tagit det lugnt.
tagit hand om morfar på hans "raster" haha.

mormor kom på sillunch sen, var jättemys!
sen kom savitri runt tre.
gud så jag saknat henne!!!!!!
nu är hon i uppsala hela sommaren tack & lov!

åkte in till stan runt halv fyra & hämtade daniel.
sen ut igen till mamma & pappa.

emma kom & klippte daniel, han blev så fin & nöjd så!
sen blev det middag med familjen, jennifer & mormor &  morfar, jättemys & trevligt!
mamma & pappa har 21 års bröllopsdag idag :)

så kvällen & dagen har varit helt underbar!

är hemma nu, har börjat packa för helgen så det är saker överallt här hemma!
nej nu ska jag lägga mig i sängen!



my beautiful girls



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0