gårdagen

igår var jag hemma hos farmor & åt frukost, även therese & tjejerna var där.
hämtade daniel på jobbet runt ett, åkte hem & packade en väska.
sen åkte vi till donken & köpte mat, var så himla hungriga!

sen skjutsade han ut mig till mamma & pappa & åkte själv till singö.
låg bara & kollade på tv & tog det lugnt.
åkte in & tankade lilla sunny & tog hem min rebecca & lekte med henne hela kvällen.

min middag igår var rejäl, blev först sallad från cupido & wok.
sen gick jag till stensson & blev erbjuden tacos, dom vet att jag inte kan motstå, så tryckte i mig ltie mer där.
gissa om jag hade ont i magen sen haha?

sen skjutsade jag & rebecca in pappa till stan & tog hem mamma.
sen blev det marängswiss hos stensson!

åkte in runt tolv tiden & hämtade anna på stationen & hem till oss sen.
vi låg & pratade till halv två typ.
sen rang min pappa & ville ha skjuts hem.

vi var så pigga så det gjorde vi!
blev en liten maxburgare också, gud vilken tjockis dag jag hade igår haha!

pratade ännu mer när vi kom hem & somnade runt tre tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0