29 juni, tisdag

igår var jag ledig hela dagen.
jag & jennifer åkte ut till mamma & pappa runt halv sju & sov till tio.
sen låg vi ute i solen under dagen & badade.
sååå härligt!

åkte in till stan runt fyra tiden & hämtade daniel.
sen åkte jag & jennifer & handlade till kvällen & daniel jogga till jennifer från oss, en lååång bit haha

på kvällen åt vi tacos & kollade på filmen sherlock holmes & åt en jättegod fruktsallad med melon, jordgubbar, ananas & vindruvor!

imorse gick jag upp tidigt & jobbade 6.50-14-15.
dagen gick fort & efter jobbet gick jag till hannah & la en mary kay beställning.
GUD SÅ VARMT det varit idag, över 30 grader i skuggan. helt sjukt!!!

jag & daniel åkte hem & hämtade lite grejer sen ut till mamma & pappa.
mormor & morfar var där.
sen kom mamma & pappa.

blev en god middag, sill, typ det enda jag äter just nu haha.
sen kollade jag & daniel på filmen haciko- en vän för livet.
den var så bra, jag grinade som tusan i slutet.
usch vad sorgligt...

nu är vi hemma.
kollar på the hills i sängen & ska sova snart.
börjar tidigt imorn med!



Kommentarer
Postat av: Emma

var Sherlock Holmes bra? :)

2010-06-30 @ 10:13:08
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0