21 juni, måndag

dagen har gått snabbt.
efter jobbet gick jag till gina tricot & kikade.
på torsdag när jag får lön ska jag till gina & hänga på låset, vill just nu ha tre saker, ett fint vitt linne med nitar, en zebrarandig fodralklänning & en stor stickad vit kofta. åååh jag måste köpa allt, tror jag gört! (Hoppas inte)

hämtade daniel klockan fyra.
nu är vi hemma & tagit en låna skön dusch tillsammans & ska strax sticka iväg.
daniel ville gå & kika på lite shorts & grejer så vi sticker iväg till gränby & elgiganten!

sen ska vi hem & jag ska börja med maten.
sen kommer tess på middag här ikväll!
blir film & chips & dipp efter det, lyxmåndag kallas det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0