13 juni, söndag

då har hela helgen gått.

har varit hos mamma & pappa hela helgen.
fredagen var riktigt trevlig.
mamma & pappa fick främmande av peter polis, anna-karin, johan, kicki & martin.

vi grillade & åt gott.
jennifer kom ut senare.
kan inte säga så mycket mer än att vi skratta hela kvällen.
dom vuxna blev lite dragna haha.
sjukt rolig kväll ialla fall.

skjutsade hem alla runt ett tiden.
in till stan & sen ut till björklinge, när jag skulle sova & var hemma så var jag tvungen att åka in & hämta min as packade lillebror, skitkul!

igår åkte jag & therese ut till thuns.
daniel ringde & berättade om en sak som hänt. var inte kul att höra men det blev tillslut bra.
blev bara en liten väska köpt på thuns, men fin va den!

var hemma runt tre tiden, sen kollade jag på film heeeeeeeela dagen, var massa massa bra filmer, en efter en.
a walk to remember, bröllopsduellen, fotbolls vm & i skuggan av mörkret.

pappa hade en stor grabbmiddag, grillmiddag med alla uppsalas väktare kändes det som, så var säkert hur stökigt som helst ute på stan igår haha.
jennifer höll mig ialla fall sällskap, har gjort hela helgen & varit en ängel.

idag har jag jobbar 11-16.15, helt okej.
efter jobbet åkte jag till mamma & pappa & åt tacos.
kollade på reprisen av greys, OMG säger jag bara, gud så nervöst!
måste se på onsdag, säsongsfinalen!

har kollat på tv hela dagen idag med.
daniel hämtade mig runt tio tiden.
så nu är v i lägenheten.

jag tror jag vet hur jag ska göra.
alla har rätt, jag klarar det, jag måste försöka.
jag tror jag kan.
jag ska.
känns lite bättre nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0