torsdag - söndag, värmebölja

i torsdags var det mysigt ute i lövstalöt.
blev middag med familjen, anna & farmor.
efter det åkte vi ut till biskopgården & kika i marias affär, så fina saker!

jag åkte ut till singö sen & var framme runt halv tio.

i fredags så låg vi ut i solen, i den otroliga värmen, herregud alltså.
jag, emelie & fanny åkte till affären & köpte jordgubbar & gjorde goda kalla drinkar med jordgubbar & is, bara mixa ihop med citronsaft, så gott!!!

vi tog det lugnt under dagen & när micke kom hem så grillade vi & satt ute.
daniel & fredrik åkte & tog ett kvällsdopp.
jag & svärfar micke satt kvar & pratade.

senare gick jag & daniel ner till fanny & co.
daniel, anton, oskar & emil kollade fotboll & jag & emelie & fanny hade tjejkväll.
hade jättemys & pratade & skrattade en massa.
en riktig sommarkväll!!
var hemma runt halv ett tror jag.

jag & daniel gjorde såklart ett försök med sunes sommar, men vi lyckas alltid somna haha!

i lördags var det vässarö dagen, då bjuds singö borna ut dit.
jag hade aldrig varit där så det var kul.
vi gick i skogen & kikade runt & seglade.
men gud så varmt, alldeles för varmt för en sån dga.
skulle vart ute på sjön hela dagen i stället. fatta vad underbartn det varit i den äckliga
värmen som det faktiskt var.

väl på kvällen var vi trötta efter all värme & hela dagen på vässarö.
termometern visade på max, vilket var 60 grader i solen.
undra hur det var i skuggan, tror ca 30 grader.
helt sjukt alltså. men man ska inte klaga haha.

blev ialla fall masas god tacos till middag & ett kvällsdopp på det, inte dock för mig som är badkruka haha.
sen kollade vi film & tog det lugnt.
mitt i allt skulle daniel & fredrik tälta ute på tomten haha.
så jag sov själv inne i daniels rum haha.

idag skulle vi ut tidigt med båten.
men var disigt men jättevarmt i luften.
runt tolv kom vi ialla fall ut på sjön & la till vid några klippor.
vädret blev jättefint & varmt tillslut.

åkte in till bryggan igen runt halv tre.
då var jag tvungen att åka till jobbet, jobbade 16-22.15 idag.
inte kul att åka iväg den underbara helg & väder som varit.

men kvällen på jobbet gick snabbt ändå.
stängde med gulliga lina.

efter jobbet åkte jag & lämande bilen hos mamma & pappa & sen hämtade daniel mig.
nu är vi hemma.
ska sova snart, kollar på the hills.

jag har haft en underbar helg.

min kamera levde bara första dagen, hade itne med mig laddaren.
har kunnat ta så mycket fina kort, men blev bara från tjejkvällen, dom får duga haha








fannys fina cupcake












Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Härlig kväll det där! Grymt roligt vi hade, måste verkligen göras om! :D <3

2010-07-05 @ 22:55:18
URL: http://fannypannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0