balkongen

efter jobbet idag så hämtade daniel mig & anna på  mitt jobb.
sen åkte vi hem hit & gjorde varma mackor med champinjonstuvning, ost, skinka & tomat.
guuuuuud så gott!

sen har jag & anna suttit ute på balkongen hela kvällen & gråtit & pratat.
sånt som bästa vänner gör.

vi har även ätit en enkel fruktsallad med jordgubbar, vindruvor & nektariner med kesella vanilj & lite chokladglass.
& självklart lite ostsnacks haha.

sitter & ser ur över vackra uppsala från balkongen.
ser domkyrkan & slottet lysa.
kanske inte är så dumt att bo här ändå?

nej nu är det sent, ska hoppa i sängen nu!
daniel min kära älskling offrar sig & ligger på madrass i vardagsrummet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0