9 juli, fredag

nu är jag vaken & uppe.
gick ut & satte mig på balkongen ett tag i solen, ska gå ut snart igen.

idag flyttar daniel, känns konstigt.
micke kommer senare på eftermiddagen & hämtar grejerna.
sen är det så att jag & daniel kommer inte ses förrän om två veckor.
så vi får se hur det går.
om det kommer bli jobbigt eller inte.
är rädd för det..

jag älskar verkligen honom över allt annat, han är sååå fin!
min älskade fina daniel.

men allt blir nog bra tillslut, det hoppas jag..

nu ska jag bara ut & sätta mig på balkongen igen tror jag, så länge jag har solen på balkongen.
sen ska jag diska &  bädda sängen.

ikväll ska jag & jennifer vara här & fixa ordning lite.
försöka få upp den andra byrån & få in resten av mina kläder & sätta upp några lampor!
kanske hinner köpa en tv idag också, vi får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0