8 juli, torsdag

igår jobbade jag 9.30-14-30.
efter det åkte jag till anna & så körde vi lite grejer från hennes gamla lägenhet till min, som vi ska bo i i höst.
sen åkte vi ner på stan & köpte sallader på cupido!

hämtade daniel.
åkte hem & daniel fixade till sig.
skjutsade han till grabbarna för att se fotbollen & sen åkte jag & mötte mamma & marguerite & köpte present till jennifer.

runt sex tiden åkte vi till jennifer, jag, mamma & marguerite & åt middag.
hade jättetrevligt. planerade lite för sommaren som jag hoppas blir av!
  
runt halv nio åkte vi ut till lövstalöt & kollade på fotbollen.
sen in till stan & skjutsade ner dennis & en till kille på stan.

när jag & daniel kom hem fick jag något ryck & började rensa undan i hallen.
ställde i ordning & la ut mattan, blev riktigt fint!
lite hemtrevligare.
men det kommer det bli nu i sommar, så fint!

har hållt på nu under morgonen också med kläder & plockat undan.
ska snart åka & hämta jennifer.
blir sola & bada ute hos mina päron som alltid haha.

men tyvärr också jobb ikväll mellan 15-30.-19.15!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0