14 juli, onsdag

igår var jag ledig hela dagen, åkte in & hämtade upp farmor & småtjejerna.
sen badade vi heeeela dagen från tio till fyra typ!
jag låg på den stora sköna madrassen & flöt omkring hela tiden haha.
sen kom tess hit efter jobbet också ett tag.

på kvällen så kom sus & rebecca hit, vi åt jordgubbar & glass & såg filmen love happens, helt okej film!
efter dom gick hem låg jag & kollade på filmen precious, gud vilken hemsk film, hemks & deprimerande.

nu är jag vaken & ska ut & lägga mig i solen.
lisa, juni & savitri kommer hit om någon timme & badar med mig!
ska bli kul, vi har inte setts på ett tag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Har också sett Precious, riktigt sorglig rulle

2010-07-14 @ 17:59:31
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0