Söndag

ludde & dom vann mot skellefteå idag. en riktigt bra match & dom var grymma almtuna!
efter det åkte jag & daniel hem, daniel duschade & så. sen hämtade vi ludde & åkte hem till mamma & pappa & åt middag.

runt fem tiden kom lite främmande för att fira mamma. det var trevligt. kul att träffa rebecca. vi ska leka på onsdag :) onsdag är vår dag!

nu kollar jag på tv. har plockat undan lite, slarvstädat. slängt allt i fåtöljerna. bara för att få lite mys & så har jag tänt en massa ljus.
så nu har jag kollat på i en annan del av köping & nu johan falk filmen, men daniel & jag har sett den redan. men den är bra.
gissa vad daniel gör då? badar haha.

själv mår jag inte alls bra. hostar sönder mig själv. har ialla fall pratat med min chef så jag blir hemma imorn.
blir väääldigt lugnt. blir nog greys hela dagen i sängen.
nej nu ska jag se film & mysa, dricka te & äta kiwi.



Kommentarer
Postat av: emma

krya på dig!

2010-01-17 @ 23:20:49
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0