27 januari

matchen igår var underbar! killarna vann med 6-3, så himla kul! daniel gjorde ett mål också :)
jag & anna åkte under periodpausen till gränby med ludde & hans kompis sebbe.
sen såg vi klart matchen :)

imorse var jag hos frisören efter det åkte jag till anna, vi åt en lätt lunch, tonfiksröra med avokado, gud så gott!
var snäll & skjutsade henne till skolan nyss.
så nu är jag hemma ska titta på greys.

nu blir det nytt snökaos har redan börjat lite lätt. så länge man är inne är det mysigt :)
& fint att titta på haha.

ikväll ska jag & anna gå på bio. have you met the morgans heter den typ. verkar jättebra!


Kommentarer
Postat av: emma

försökte skicka mess till dig men fick aldrig leveransrapport?? .. ser ut som du valde bion ikväll ist

2010-01-27 @ 23:08:51
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0