tisdag

var trevligt med mamma & pappa på  middag här, dom tyckte maten var jättegod!
runt halv sju kom vi till mormor & morfar. fikade & skrattade & hade jättemys.
till nio tiden kom jag till ishallen & kollade på mathen.
träffade katarina & therese :)
killarna vann med 7-3, riktigt bra match av det lilla jag såg haha.

nu är vi hemma. daniel ska ta ett bad & jag kollar på sista avsnittet av greys i säsong tre, när burke lämnar christina, han överger henne på bröllopsdagen, så jag kommer gråta rejält snart haha.

imorn ska jag jobba, 6.50-15.
sen ska jag & jennifer träna järnet, hur mycket & vad får ni höra imorn!

G'NATT!


fick tulpaner av mamma & pappa.
mina fina blommor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0