söndagsmys

igår åt jag & daniel en god middag.
lax inlindad i bacon med riven ost över
hemmagjord klyftpotatis
vitlök/limesås

runt sju tiden åkte jag & hämtade dennis & jennifer & sen åkte vi hem hit.
vi bestämde oss för att hyra film så jennifer & jag åkte direkt & hyrde en film, the accidental husband hette den. den var nog bra om man hängde med haha, men vi satt mest & pratade.

sen kom anna också efter elva så vi kopplade in min data till tvn & såg på sommaren med göran.
vi satt & skratta & åt chips & drack cola. väldigt mysig söndag med härliga människor.
dom åkte efter ett så det blev sent haha.

idag öppnade jag, var ganska så trött, somnade nästan till emellanåt haha.
efter jobbet gick jag & hämtade bilen på jennifers jobb. sen hämtade jag daniel.

nu har han träning.
jag ska börja med maten, det blir tonfiskröra med avokado, lovely!


middagen igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0